Då va det en normal dag igen då :) (dag 3)

Hej sitter nu på framsteg och har lite frukost rast men är inte sugen på att äta nåt så sitter här och födriver tiden lite. Har nyss skrivit prov i engelska, det ska rättas efter rasten och efter det ska jag börja med kap 7a och b sen öva in glosor till detta kap.

Den där hemma dagen igår behövdes verkligen, känner mig nu utvilad , lugn och motiverad och lite smått glad.

Ja fundera med sen att gå hem diska och dona lite samt äta lite mat, sen tror jag att jag går en sväng till mormor så får pappa hämta mig där istället för hemma .

Ja jag är nu inna på dag tre med att sluta röka, det gick väl så där igår men hamnade på 9 cigg igår med hamnade jue på nio i måndags också. så det går iallafall framåt, 9 cigg mkt väl bra det med. . .

Få väl hur det går idag med rökningen, har nu på morgonen rökt 2 cigg, ska nu försöka hålla mig till halv 3 ta en innan jag går till mormor och sen efetr handling och matlagning ta en till och då kommer nog klockan var runt 18 tiden och sen ta en innan jag lägger mig allt som allt blir då 5 rökta cigg denna dag. Hoppas jag klarar mig med det. . .

Ja denna morgon gick jag bara i tishirt till skolan hade jacka på mig men efter halva vägen började det bli varmt solen värmde på bra :) sköönt som fan att gå utan jacka :) Sommarn kanske e på gång nu då :) Hoooppas

Ja ne det finns väl inte så mkt mer att skriva just nu återkommer under dagen med mera rolighetr :P ;)

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0