Då börjar helgen leda mot sitt slut då :(

Vilken innebär att daniel har åkt för ett tag sen, det börjar bli svårare och svårare att skiljas åt, har nu dem senaste ggr blivit lite deppig över det hela därifrån jag vaknar på söndags morgon. . .

Är så glad och lycklig med honom, han ger mig så himla mkt, därför är det väldigt tråkigt när han åker, kommer sakna han så mkt som alltid. . .

Helgen har varit super mysig, vi båda har varit trötta efter veckan som gått, så vi har slöat riktigt ordentligt. Mycket skönt har det varit :)

Nu är det roliga slu och jag har gjort mig klar för morgon dagen sen han åkte, har duschat, lagt i påslakanen i tvätten han ju inte med det i fredags, diskat och nu vet jag inte vad jag ska göra klockan börjar bli mkt så mkt s¨å det går säkert nå kul på tv för hoppningsvis, hoppas även att wallander är ikväll så att man kan roa sig med nåt fram till 23, tvätten är nämligen klar då. . .

Jag ska väl med få i mig lite mackor och tea :)

Ja jag har inte så mkt mer att skriva just nu, kanske lägger til lett nytt inlägg senare. Få se.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0