Bytt plats. . .

Yees nu har jag äntligen fått energi till att flytta datorn där den står nu blir det inge mer mys med den i soffan inte.

Nu blir det att sitta upp och skriva kolla runt på nätet m,m.

Jag fick ett väldans ryck för en stund sen, kom först på att jag skulle tvätta kl 16 men det glömde jag helt bort kom på det vid 18-tiden tänkte först skita i det, men det gjorde jag inte, så nu blir mina alla smutsiga kläder tvättade ikväll, skulle med behöva ta handdukar och påslakanen få se om det finns nån tid på morgonen imorn.

Efter jag tvättat tog jag tag i disken, sen damsög jag och damma och hade mig. . .

E nu klar, och det blir snart sen middag att äta :) sen blir det att se lite av talang måste med handla cigg och duscha det blir väl mitt emellan allt . . .

Ja och daniel han kommer sent, men han koooommer :) ska bli kul att träffa han igen. tror jag ska göra det lite extra mysigt tills han kommer eller så gör vi det tillsammans imorn kväll :)

Ne nu ska jag fortsätta med mitt.

Ha en bra kväll allesammans.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej. Jag kommer inte in på MSN. Tänkte fråga dig angående det där brevet vad det stod. Ser att Daniel ska komma till dig, och vill inte ringa om sådana tråkiga saker då. :) Så ringer dig på måndag. :) Ni får ha en bra helg. kram

2010-05-08 @ 18:50:37
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: alex

Det var trevligt att läsa om dig men är du singel eller ???? hehehehe

OBS : jag har fått din blogg på Zoosk ;)

kram o hej , bye

2010-05-09 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0