Är riktigt förbannad, arg och nere på botten igen.

Ja det e bara förnamnet. Är så frustrerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. . .

Allt känns surt igen, känner mig inte duglig som fllickvän, är arg att den känslan ska ta över allt, orkar inte bry mig om nåt just nu, varken, skolan, andra, mig själv ingenting. . . Det e mitt största problem, jag får sån ångest att dödkänsla och oduglighet och att jag gjort mitt p ådenna planet.

Jag kan bara inte motarbeta bort den känslan det går inte, inte i nuläget, jag vet att jag kommit en mkt bra bit på vägen, men så händer nåt oväntat och allt brakar samma för en stund ialalfall, men dessa stunder är med betydelsefulla, tid den går, den står inte stilla direkt, och det e detta jag måste jobba med, att inte låta ett problem bli ett livsproblem för en stund,  världen kan inte stanna upp bara för att jag för sån ångest inte orkar med nåt. . .

Världen den fortsätter utanför min dörr, så här kan man inte bete sig när man har ett arbte, verkligen inte, visseligen så vet jag att ett arbete står väldigt långt bort för mig, och måste ta allt i min långsamma takt för att bygga upp mit liv igen, jag vill verkligen inte ha så här, vill vara stark och bita ihop men det går bara inte, känslorna tar över helt i vissa stunder.

Ja ne jag vet inte vad jag ska säga, allt har bara rasat ihop på en natt.

Det kommer säkert inte hålla i sig länge, tror att jag imorn tar nya tag , ny luft och energi en posetiv sådana.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Skärp till dig! Varför skulle du vara mer oduglig flickvän än vad andra flickvänner är mot sina pojkvänner? Man måste inte vara något mer ÄN DET MAN REDAN ÄR! Man är bra som man är! Jag vet vad du menar med ångest, oduglighetskänsla för den kommer över mig ibland också. Men det är enbart under perioder som arbetslös den känslan brukar komma ofta.



Jag tror att ett jobb skulle vara bra för dig. Känslan av att du jobbat ihop dina egna pengar, gått upp och gjort ngt en hel dag. Det är handikappade det är synd om här i samhället. Det är när vi lämnar i någon bekvämlighet, funderar för mycket som oduglighets känslan tar över. Oftast när jag haft fullt upp på ett jobb, hinner jag inte ens tänka de tankarna.



Orsaken till att man dricker är ibland för att stilla känslan av oduglighet, men oduglighet bygger man själv upp om man inte gör mycket. Jag vet att du gjort mycket, pluggat, kämpar med antabus. Men tror du skulle må bra av ett jobb, ett där du får träffa folk. Fast ett deltid vore en början.



Man funderar mycket när man pluggar, är inomhus, röker och håller på. Detta är bara vad jag tror.

Jag tycker i allafall INTE att du är oduglig och det gör nog inte din pojkvän heller!! Det är något du kommit på själv. Så fråga dig själv varför du är så elak mot dig själv??? Sluta vara det. Gör lite roliga saker ibland också, inte bara plugga! Saknar dig vännen. :) Ryck upp dig nu! Alla tvivlar vi ibland, men man får inte ge upp. Kram

2010-05-17 @ 17:30:43
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det jag skrev nyss till dig är sånt jag borde säga till mig själv också. Ibland behöver man någon som peppar, önskar jag var där och kunde peppa dig. Men får göra det via nätet istället. Ta en paus i pluggandet några dagar och ta hand om dig själv! Det kommer kännas bättre i morgon. Jag lovar. :) Tänk på allt du lyckats med hittills. Tänk på allt bra du har pappa, vänner, pojkvän. :) Om du fokuserar på sånt som är bra. Kommer tankarna leda mot trevligheter. I morgon känns der säkert redan bättre. :) Kram

2010-05-17 @ 17:51:32
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0