Yeeees . . .

Min älskling kommer redan ikväll, eller snarare efter 00 snåret. :)

Det ska bli kul att han kommer redan i dag.

Tills han kommer så blir det väl att slöa framför tv:en, det kommer även bli att sova lite tidigt men ställer klockan så att jag hinenr vakna till lite innan han kommer.

Ja denna dag, har varit lugn och skön, har tom pluggat lite engelska under dagen här hemma, det va längesen jag pluggade hemma, brukar försöka hinna med det innan jag går hem, men idag blev det jue att gå lite tidigare för att det va en sånt jävla liv.

Men ja, det gick väl, men blev trött och uttråkad efter ett tag, skönt att ha framsteg att plugga på, det blir en helt annan stämning där en hemma, må jag såga :)

A ne magen kurrar mkt nu, så det blir att värma lite mat och se på halv åtta hos mig :).

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0