Usch va tiden går sakta.

hej på er allesammans, ja nackdelen med att vakna så tidigt e att tiden den går så himla sakta, tycker ändå jag har donat och haft mig, men fan ne klockan e inte ens tolv, och jag har inte så mkt mer ideér på vad kan tänkas göra, orkar egentligen inte göra nåt, sinnet är ur bruk, men energi har så det räcker och blir över, hatar när det blir så, men va fan det e väl bara att stå ut, det äckligaste e att det kryper så dant i kroppen, min sinnet, ögonen och hjärnan säger Viiiiiiila, dem kroppsdelarna e super trötta, men resten av kroppen vill ut och gå, fota lite kanske, gör nåt liksom.

Det som jag planerat att göra e att äta klockan ett men det blir nog tidigare en så efter jag skrivit här, för magen den kurrar, sen 13.45 - 1715 är det några avsnitt på en serier som jag har missat, så tänkte se dem mellan de tiderna.

Sen efter dem avsnitten är det greys, missade det i onsdags.

klockan 19 är det Gossip girls.

klockan 20 är det blåsningen.

klockan 21 är det wallander (mastermind) den e så jävla bra så det blir att sitta uppe och se på det :).

Sen sova time efter filmen.

Ja men vad ska man göra fram till klockan 13.45, för att tiden ska gå snabbt.

Jag undrar om jag ska ta och äta nu, sen ta mig en promenad, innan jag går hem in i affären och handla lite, hem och diska, sen måste nog klockan hunnit blivit 13.45 :)

Det får nog bli så där.

Vad jag har gjort hittils då, ja jag tänkte ta och tvätta men det fanns ingen ledig tid, så det blir att tvätta lite på fredag ev lördag nästa vecka.

Gjort upp en budget för mars och april månad.

Samt skrivit en inköpslista från hm-katalogen, efter det blev det vila av en stund.

Ja det va väl allt så länge, återkommer säkert med mer skvaller under dagen :) ;)

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0