Super härlig dag idag :)

Det har varit en super härlig dag idag, va inte alls på g imorse, men jag tog mig till badhuset iallafall, simmade 20 längder sen tog jag en kvarts bastu , satt mot väggen och bara njöt av värmen och lugnet, super härligt va de.

Sen kom ungarna och förstörde stämningen, alltså inte mina ungar har jue inga, men skol ungarna som va på simträning.

Efter besöket i badhuset, gick jag till hm och köpte mig en deo, sen till apoteket och köpte mig munskälj e super viktigt för mig att använda det just nu när jag äter medicin. Alla mediciner skapar jue håll, för er som inte vet det !

Efter en liten trip på stan, gick jag vidare till framsteg, gjorde klart provet och fick slutligen bra betyg vilket är vg, fast det va lite saker från kap 3 som jag bprde träna mera på så det ska bli av, självklart :)

Efter provskrivning och rättninge tog jag mig en tur till lyx willys, :) handlade mig en baguett räkmacka, super god, men vaaaaaaaaarför ska dem snåla så på citronen, de som e så gott ihop med räkor.

till det köpte jag mig en amerikansk winerbröd som jag kallar det, och en milshake , jordgubb. Sen köpte jag lite varor för veckan fram över . . .

Sen upp till framsteg och smaska i mig det goda :) sen ringde jag ett kort samtal till min kära daniel. Sen upp och plugga matte :)

Och nu väl hemma, så kommer det inte hända så mkt alls, ska bara ta det lugnt :) sen e det ju andra avenyn ikväll jihuuu :)

Ha det gött så länge.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0