Sol ger energi :)

Idag när jag vaknade va jag lika trött och oengagerad som vanligt, men när jag tittade ut och såg blå himmel och sol blev jag genast glad, det piggar verkligen upp en, så jag gick upp rätt så glatt, sminkade och tog på mig jeans och en vit tröja med ett brunt linne under, sen va jag färdig för dagen, slutt med mys pys kläder :) hehe, e nu nästan tredje vecka som jag gör mig iordning, det hjälper en, man känner sig så mkt piggare och gladare ut och man får ett helt annat bemötande. I like :) !

Ja vad ska man säga det har varit en väldigt lugn och skön dag idag, fast kallt det är det ända som varit trist idag.
Började morgon på framsteg med att gå igenom kap ett , gramatiken.

När jag va klar med det gick jag ner till nuevo och gick igenom boken livsguiden, vi hade det trevlig och mysigt, det va en skön stämning idag :) positiv sådana med glada miner . I like !

Sen upp till framsteg igen, skulle fortsätta med att gå igenom kap två , gramatiken, men när jag började kändes det så uttjatande och ingen lust hade man heller, kände att nånstans har allt fastnat, fast jag inte gått igenom det grundligt, även min lärare tyckte att du kan nog det mesta, gör provet och se liksom sen om man känner att man inte har 100% pej på det så är det ju bara träna vidare på det. . .

Så jag påbörjade provet.

Det började med lång text där man skulle sätta in ord där det fattades, alla orden hade man även framför sig, det va väl där jag det körde ihop sig lite, för alla ord kunde jag inte, jag kunde dem på svenska men inte på engeslska, så ska ta ch träna lite mera på dem, men gramatiken ja den satt som smesk.

Förutom när man skulle fylla i oneself himself osv, kunde väl dem men blev osäker på om det sedan skulle vara typ themsevles, alltså om det skulle vara just den stavelse salves när det handlar om flera. Tror det men det e något jag ska kolla upp samt ord och dess betydelse.

Men annars så gick det väldigt bra iallafall :)

Ska fortsätta med det imorn.

Dem resterande timmarna jag har framfr mig då, ja det blir att äta lite, vila en stund , ev gå till mormor, men usch det e så himla kallt så det lockar inte så värst mkt just nu att promenera ditt, vet det e bara att ta på sig en massa kläder, men det lockar heller inte, usch. få se få se vad som sker.

Det va nog allt så länge.

Återkommer senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0