Sista innan jag åker. . .

Kommer ni sakna mig :P? hehe

ni som inte hänger med så blir det Paris nästa imorn.

Har inte så mkt att säga, har pratat med daniel och mamma och pappa några ggr denna kväll, åh, det e så kul att snacka med mamma hon ger en så mkt, och nu på sista tiden har hon gett mig styrka att kämpa, och våga, våga ta en en annan person i livet.

Usch e sååå trött och har världens huvudvärk just nu. . . Så jag kommer fatta mig kort.

Men vi hörs på torsdag nästa vecka. . .

Ha de gött.

Kramar.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag kommer sakna dig. För jag har ju kontakt med dig via bloggen. Men jag får ju se dig när du kommer hem. :D Ha en jävligt trevlig resa nu gumman. :) hehe. Du behöver få komma iväg lite tycker jag.



ps. vi ses 7:e April. Kram.

2010-03-20 @ 16:11:25
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0