Mera om denna dag + Lite bilder :)

Ja denna dag har rullat på bra, har fått mkt uträttat, så som städningen hemma hos pappa, tvätt här hemma, har med ätit mig en bit mat för en stund sen, och med rökningen går det bra, har räkt fem en så länge ska försöka hålla mig till 7-8 cigg denna dag, om jag klarar det så blir jag väldigt glad :). . . Jag har ju denna vecka som mål att verkligen kämpa med rökningen så att man ev kan bli halv rökfri fram till sommaren.

Jag känner mig utvilad, klar i sinnet, allt känna inte så rörigt som det gjorde tidigare denna vecka.

Så imorn då blir det att gå upp tidigt, gå till framsteg, sitta där hela dagen och plugga matte, ev om det går så bra som jag vill att det ska gå så blir det att skriva prov på torsdag. . . hoppas , hoppas , hoppas :)

Skulle vara så skönt att få denna bok gjord och sen ett slut prov på det, och påbörja matte B :)

Imorn blir det med att på börja vår städningen, det blir att rensa massa skol material som ligger i högar under tv.en . sen lite anant smått och gott, damma överallt, fortsätta med att skrubba köket och mkt annat.

Ja ne nu ska jag sluta babbla och lägga upp lite bilder istället :). . .

Börjar som igår med ett par från paris, sen från firandet av mamma :) !





















Mammas födelsedag då :) !

















Det får räcka för idag med bilder, meeera kommer imorn :)

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Fina bilder, fast trodde du skulle ha mera bilder från paris. :) Var det kul på resan? Jag kommer dit onsdag 7:e April, var hemma då. Hehe. Det är i nästa vecka. Men jag ringer innan. ;)

2010-03-30 @ 18:42:43
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0