M m m

Så skönt det har varit dem senaste timmarna har varit, innan fyra va jag lite upp i varv i tankarna, och förtvivlad över engelskan, e väl det fortfarande, det kommer nog ta ett tag innan det faller på plats att låta det ta tid och inte ge upp, jag tror med att ju längre in jag kommer i kapitlet så kommer det falla på plats med ord och gramatiken, men ska försöka ta och plugga ord för bok 1, 2 och sen nu tre, försöka plugga igenom dem en dag i veckan, så att det sätter sig som en smäck tillslut :). . . ska verkligen satsa på engelskan, som jag aldrig förr har gjort.

Ja jag ska ju att jag haft ett par sköna timmar, ja jag lyckades på nåt vänster att slappna av ochså somnade jag till några timmar, och det känns inte surt alls, det känns skönt, känner så här att somnar jag till sådär och somnar till djupt så va det , det som behövdes och nu efteråt känns det skönt att fått vilat ut, och det kommer nog heller inte bli sså himl svårt at somna ikväll så som det känns nu, ska bara bli skönt att få lägga sig i sin varma säng igen och sova natten lång :)...

Nu ska det bli tv tittande för hela slanten resten av kvällen, det som jag ska se på e halv åtta hos mig, navy cis, hemmafruarna som brjar idag :) yaaaaaay dem bäste programmen att kommna :)

Det va nog allt så länge, kanske återkommer med ett god natt inlägg hehe :)

Ha en mysig kväll allesammans . . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0