Hemma dag idag med. . .

Jajjemen, va rätt så pigg i morse, men kände i kroppen att jag behövde mer vila, så jag tar ut mer vila idag med, riktigt skönt, känner mig fortfarande trött och dan, men inte ska jag ligga i sängen hela dagen, det går inte, har lite och göra, ska städa oss pappa, sen hem tvätta lite, sen till pappa igen och äta middag och se nya wallander :)

Men imorn, då ska jag ta mig till skolan, känns som man fått lite ordning i sinnet och kroppen med vila , samt lite sysslor hemma, allt låg så utspritt och disken det växte mat på bordet har jag heller inte kunna ordna, eller ja ,men ingen varierande, efter städningen blir det med att handla av :)

Ja känner mig som männsika igen, har vilat, donat och sånt hemma städa hos pappa och fått lite extra pengar , det behövs verkligen har väldigt snål budget att leva efter denna månaden och det kommer nog dra ner lite på humöret, va rätt så länge sen detta hände med budgeten. . .

Ja gick upp 7 pratade lite med daniel, sen somnade jag om vaknade runt elva, sen dess har jag donat lite hemma, fixat med lite för dagen, har sminkat mig men det blir dock mysisar idag, då jag ska städa och ha mig hos pappa.

Ja det va lite om denna dagen hittils, ska nu fortsätta med mitt.

Ha en bra dag allesammans...

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0