Har ni saknat mig ? :P ;)

Heeej på er allesammans, ja det har inte funnits så mkt tid eller ork över till att skriva. Men nu ni ska ni få läsa av :P !

Ja sist jag skrev så va jag ju lite fundersam över förhållandet med daniel, jag vet inte vas som hända, allt som vi hade kändes så bortblåst för en stund och lite rädsla på det att binda mig, jag är faktiskt inte alls van att få så mkt kärlek och omtanke från en kille som jag får av daniel, och hans tålamod med mig, det är ju helt fantastiskt, förstår inte hur han orkar med min ned och upp gångar, men han gör det, och det är jag väldigt tacksam för, för jag känner väldigt stark för honom, har aldrig känt mig så här kär och lycklig som med han, men vi har pratat om det, och igår vaknade jag upp och allt va som vanligt, kände mig så himla lycklig, kär och galen i honom igen :) kändes skönt. . .

ja från fredag till i dag så har det varit full rulle för mig, fredagen blev lång, först psykologen, framsteg, hem och montera ned sängen , till ikea och köpa min sängstomme , hem till mamma bära upp min gamla sängstomme, sen va det full rulle på munnarna mellan mamma, mina två systrar och ena systers kille.

Efter en stund monterade jag ihop sängen, så fint det blev :) .

Sen diskade jag upp lite, mamma jag och tessan lyssnade på hög musik och gjorde oss iordning för att gå ut och äta, Samt väntade vi på mammas granne som med skulle med ut :) , Hon va då en rolig prick :).

Efter vi ätit väldigt goda pizzor samt haft väldigt trevlig och dant på resturangen återvände vi hemåt, där blev det super god tårta till efterrätt :)

Sen va jag dunder trött så jag gick och la mig, tessan gick hem til lsin kille och mamma och hennes granne satt uppe med två killar och snackade.

Lördags morgon va jag uppe tidigt, så som jag e idag. hehe helt otroligt att vakna så tidigt av sig själv :)

Det blev en väldigt härlig morgon som det alltid brukar kunna bli hos mamma, vi drack kaffe, åt tårta kolalde runt på hus och lägenheter i varberg, FI FAN vilket ställe, jag blev helt frälst i den staden, ditt ska jag flytta absolut.

Ja jag satt ett tag och tittade på alla hus och havet och drömmde mig bort för en stund, fi fan vilket liv jag och daniel skulle kunna ha det där :) - Varberg nästa hehe :P, ne få se jag har kollat om det finns ekonomiprogrammet, men det fanns bara i halmstad så ja kanske ne flytt ditt och plugga först innan det blir varberg. få se. annars blir det att plugga här och sen flytta ditt. . . Ja det visar sig, nån gång i livet ska jag iallafall bosätta mig där, det är en sak som är säker.

Ja efter jag drömt mig bort, städade jag upp lite i tessan och mammas rum samt diskade upp efter fikat i fredags.

Sen satt jag och tessan och bara pratade på.

runt 13 då kom pappa och hämtade mig, vi åkte raka vägen hem till mig och monterade upp min ny sängstomme :) fiiiiii fan, va syggt det blev, e överlycklig :) detta kommerjag kunna leva för ett tag. . . Men jag har redan gjort ytterligare en köplista som blir av att inhandla i maj :)

Ja kvällen blev lugn jag va helt slut, det blev at titta på melodifestivalen, sen en halv timma på beck, sen somnade jag som en stock. och nu är jag uppe väldigt tidigt, för att vara helg ialalfall :)

Dagen planering ser ut så här :

* Tvätta i stort sätt hela dagen. (om det finns någon tvätt tid så att säga )

* Promenera.

* ? Sen vet jag faktiskt inte. få se va jag hittar på :)

Ha en bra söndags allesammans. Så återkommer jag senare.

Vår Kramar från,

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0