Håller tummarna !

Dagen började väldigt bra, och den har i måeendet varit bra, har känt mig lugn , glad och trygg hela dagen, jag var dock inte på framsteg så länge som jag skulle ha varit, för det va et jävla liv där, så jag tänkte att jag ska plugga hemma nu under dagen, men så blev det inte, det blev hem äta, och sen vila, vilket ledde til skön sömn, blir inte så sur över det som jag brukar kunna bli, det va skönt, och jag behövde nog det, för annars skulle jag inte ha somnat in så där.

Och nu ser jag på en serir på tv 400

Efter det blir det att diska, sen plugga lite engelska, och efter det, blir det att äta lite, sen se lite tv eventuellt, om det kommer någe bra.

Det va nog allt så länge, ja, håller nu med tummarna för att daniel kan komma idag redan :)

Återkommer senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter som en skön dag. :) Själv har jag jobbat och efter det sovit, så nu får man knappast sova inatt. grr



Det börjar närma sig nu. Om tre veckor kommer jag sitta i ditt kök. :D Hoppas jag, båtarna ska ju strejka. Så kanske blir att ta flyg annars. Hoppas din kille kommer dit så du får sällskap. :) Kram

2010-03-11 @ 18:48:47
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0