Grått&trist, fast glad mun :)

Hejsan på er alla. . .

Ja idag är det inge höjar väder, men så länge det e plus och att det troppar från tak m,m så e Emelie glad, så att man blir av med denna snön någon gång, jag hoppas iallafall nu att det e plus både nattetid och dagtid från nu till på nästa onsdag så kanske de mesta av snön är borta när jag kommer hem, det vore nice :) Håller tummarna för det iallafall :)

Ja, denna morgonen vaknade jag upp med ett leende, somnade som en smäck direkt efter andra avenyn orkade inte ens röka den sista ciggen fast det gjorde jag, men borsta tänderna hoppade jag, gick direkt till sängen ställde klockan sen somnade jag på direkten, väldigt härligt det va nu längesen jag gjorde det faktiskt, har ju haft lite problem med sömnen här ett tag nu, men jag vet troligtvis varför, det spelar nog in mkt till att jag sovit dåligt men en sak tror jag på att jag har vilat/ sovit middag väldigt mkt, vilket jag med behövt men det e nog en av anledningarna att jag haft lite svårt med insomningen, men igår va det en sådan dag som jag höll mig vaken hela dagen lång, ska satsa på det idag med, men e redan nu trött så lite lite vila innan psykologen blir det nog. . .

Det har varit en bra dag i det stora hela, och ett leende på läpparna större delen av dagen har jag haft, och läraren blev glad över det :) att få se mig le som han inte gjort på hela veckan . . .

Det märkte mkt väl med i pluggandet att jag va på bra humör, hade större tålamod att lösa uppgifter det fastnade på minent direkt med, så nu är det inte alls mkt kvar på detta kap, ska försöka ta igen lite plugg hemma idag med efter psykologen, så att jag bara behöver gå igenom det jag hade lite svårt med i början på veckan, om det sätter sig direkt ska jag nog ta och göra provet iallafall imorn, få se hur det blir  annars så tar jag med mig böckerna och läser på nån timme varje kväll i paris så att jag sedan på torsdagen nästa vecka kan göra prov i matten :)

Men återstår det att äta lite gröt, diska, plocka och dona lite, sen ta mig en liten vila innan det e dags att gå till psykologen. . .

Det va nog allt hittils. Återkommer senare under dagen med mer spännande update :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0