Fortfarande bad day.

Ja det är inte alls någe bra i magen och i kroppen, det har spriddit sig, har ont i bröstet nu :(.

Är trött, fast jag sovit hela dagen , eller inte hela men halva, känner mig med rätt så deppig inte så farligt hoppas det inte blir värre med deppigheten nu när man ska till paris på lördag.

Sen sist jag skrev så har jag sovit sov nog runt 3 timmar, sen gick jag och handlade, hem och diska och ätit mat.

Resten av denna kväll blir att se på tv :)

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj, hoppas humöret blir bättre. Ut å promenera i frisk luft. Det kan inte va så att du e gravid?



Ska du till paris på lördag? Vad kul. :) Dit har jag också vart. Enda stället utanför norden jag vart till faktiskt. Det är verkligen en upplevelse.



Ska du åka med farsan eller din kille??

2010-03-15 @ 20:50:10
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0