En riktigt plågar dag idag :/ !

Jajjjemen, idag plågas man av en hjävulsk magverk, om det är magknip, mensvärk bar ont i magen dag, det vet jag inte. har haft ont till och från nästan hela helgen, med illamående, samt idag har det jag haft illamående ett par ggr, fast ingen längre stund, men jobbigt ändå, hatar och ha ont i magen, man kan verkligen inte konsentrera sig på nåt, och så blir man nedstämd. . .

Fast jag tog mig upp idag iallafall, och tog mig till nuevo och framsteg med, på nuvo blev det att skriva en veckoplanering, sen på framsteg, så att jag bara och kluddrade i matte häfte, hade så ont, så efter en timmer så gick jag hemåt, ont hela vägen, sen när jag kom hem la jag mig, och då släppte det lite för en stund, och så blev jag hungrig, så jag har nyss ätit lite gröt med lingonsylt på , mmm det va gott, men nu är magvärken här igen, Så denna dag blir att vara hemma och vila så mkt jag orkar, känner mig ändå rätt pigg, i psyket denna gång hehe, förra veckan va det ju tvärt om. . .  Men kroppen den orkar inte att röra sig, vill bara ligga still, men en tur till affären måste bli av, inhandla lite. . . .

Ska försöka eller försöka behövs inte, känns på nåt sätt att kroppen och magen skriker efter bra mat, nyttig mat osv osv, det har blivit mkt snabbt, enkelt och mkt god saker, känner ett enormt sug efter lite bananer med keso och valnötter och lön sirap på , samt min pasta sås med beacon, sen lite snaks, tacofärs som man häller över philadelfiaost, och lägger in i ungen, och sen dippar man med taca chips med ost smak muuums, så det ska med inhandlas, samt lite eurochoklad e sugen på det, så det blir lite blandad gott och nyttigt, hehe :)

Ja denna vecka blir det tok lite enkel mat eftersom jag inte alls har så mkt pengar, men sen efter jag kommit hem från paris då ska jag minsann se till att det bli god och bra mat lagad :)

Ja ne då ska jag snart sätta mig ner och skriva en mat lista, sen gå och handla, sen hem och bara mysa framför tv, denna mysiga fast ändå kalla dag.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0