En dag kvar :)

Ja nu är det en dag kvar tills pappa och jag åker på den efterlägtade resan till paris :), Det blir med en hemma vila dag idag, känner mig slut och trött, och mensen e nu verkligen kommen, mkt kladd och skit, inte så ont i magen en så länge, men känner att vara hemma, ta det lugnt plocka och dona upp lite, packa, se våra bästa år, promenera lite, ska med hämta medicinen och ta antabusen senare under dagen, det kommer bli en skön dag känner jag, ska ev plugga klart dem sista sidorna i matten, så jag har det klart, ska även ta med mig engelska och matte boken, plugga lite om det blir någon tid över det nån kväll, vilket jag tror.

Är hemma för att vila upp mig till resans gång, så man är pigg och alert. :)

Ja även vila den dag så blir det en del att stå i iallafall, men bara lite små pyssel.

Ja vad ska man skriva om idag då, hm, det är mulet, men plus och dropp från taken, sköönt, hoppas inerligt att det mesta av snön är borta tills man kommer hem, hoppas allt slask och skit är borta från gatorna , vore nåt att slippe den skiten :)

Som tidigare i år så kändes det som om detta år kommer bli ett lyckans år, håller fast vid det fortfarande, har vuxit så himla mkt som person dem senaste månaderna, känner mig mer vuxen, tänker mer klokare, försöker hålla ett jämt stråk med allt, och har lyckas väldigt bra med det faktiskt.

Det har väl hänt att det gått upp lite för mkt med prestation och gått ner lite, men inte så himla mkt iallafall.

Jag känner mig stark, lycklig, lycklig över att det går som man tänkt sig för en gång skull, håler mig till vecko planeringarna ganska bra, jag har bra kontakt med mammsen, pappsen, tessan, moster och kusinen, samt mormor. dock mindre kontakt på kompis fronten, martina och jag hålle rväl somvanligt ihop , men jenny och jag har haft ett litet mellanrum, men ett naturligt sådant, hon har mkt och stå i med barnet sitt, mkt att vänja sig vid, och jag plugget, daniel och familjen just nu. . . Vi kommer nog i kapp så småning om. . . :) Vi har sådan kontakt. att ett mellanrum inte gör så mkt.

Har ni flera dagar i sträck längtat efter sthlm, det e så härligt att strosa runt där när våren och sommarn börjar inträda. vill upp ditt, få se en lite skymt av min kära stad nån timme iallafall, då vi tar tåget upp och fortsätter med expressen till arlanda.

Ska nog ta mig en trip upp ditt i maj nån gång, Nån som vill med ? säg bara till :)!

Läntar till sommaren som fan, dels för at köpa in en ny sommar garderob, strosa runt på stan och parker, bada och sola och bara njuta, det blir dock inte så mkt njuta, eller ja det beror väl på om jag lägger tid på det så blir det av , men mkt plugg har jag att stå i samt så ska jag dra igång med att plugga till körkortet,, två veckor har vi ledigt, och dem veckorna blir det att resa ner till gbg till daniel, han ska jobba så det komemr bli av att plugga på dagar helt perfekt, om han nu får ett nytt jobb så blri det att följa med han i lastbilen :) det skulle vara riktigt kul faktiskt.

Ja som sagt man har lite planer, m, det kommer bli en underbar sommar känns det som :)

Ja ne, nu ska jag ta och dona lite här packa och sånt innan våra bästa år :)

Ha en bra dag.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0