Det bubblar fortfarande :P

hehe, jajjemen, framtiden står på spel och allt går så bra, kan knappt tro det.

Det flyter på bra i vardagen, plugg bli gjort, antabus tas, medicinerna tas, men har börjat glömma av det.

Ja vad ska man mer säga. tankarna går i ett och jag e trött. . . Saknar nåt i mitt liv fast att jag har det så bra. Det e barn jag saknar, vill ha en plutt. Men m jag ska tänka logiskt så skulle det på ett sätt förstöra mer en att det skulle vara en lycka, just nu när jag äntligen tagit mig ut ur mitt träska, börjat plugga och det går bra och väldigt framåt, dels planer på att ta körkort att verkligen gå in för det denna gång samt skriva högskole provet, e minna delmål detta år. . .

Och att komma framåt med engelskan och matten givetvis.

Så barn, ne det är inte rätt läge fast sinnet vill och längtar. . .

Känner iallafall att det va rätt att vara hemma idag trots allt, känner mig fortfarande trött och sliten men ändå lite lite piggare inombords.

Ja ne nu ska jag sluta babbla, tänkte ta och lägga upp lite bilder från paris och tripen till mamma.

Det får bli lite i taget eftersom det nu är väääldigt många bilder, ja då har ni nåt att se framemot varje dag :P en tid fram över. . . ;)

Här kommer några från paris först och främst :)



























Det va lite bilder för denna dag, imorn kommer det meeeera :)

Ha en bra kväll.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0