Dagen redde ut sig :)

Till nåt bra, efter en depig morgon och förmiddag kom jag hem och allt flöt på bra, åt gröt, bloggade, pluggade, vilade, lagade till snacks :), såg seriern på tv400, pluggade, duschade, diskade och nu sitter jag här, ska snart se på halv åtta hos mig, sen ska jag ta och ringa daniel, sen klockan 21 ska jag se på hemma fruarna. :)

Det gick bra att plugga, fast har känt mig lte konstig inombords, men just nu känns det lite lite bättre i det psykiska.

Ja men ska inte klaga , det går ju framåt iallafall, fast det kanske gör det i sningelfart just nu, känns det som iallafall. Tålamod, tålamod, tålamod, säger jag bara !, det e min styrka som lätt mig till ditt jag e idag.

Ja de va nog allt för i dag.

Ha en riktigt bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0