Är inte så trött.

Som jag brukar kunna vara, känner mig glad, energirik, kommer nog sova rätt så bra i natt, men det kan bli att somna in sent eftersom jag inte en e så trött.

Fast hoppas jag somnar in skönt .

Kvällen har gått fort, och den har flyttit på i en skön takt faktiskt :)

Börjar få in rutinerna mer och mer för varje vecka, och det känns som om jag mår bättre och bättre för varje dag och vecka som går.

Känns härligt, att komma längre och längre bort från sit förflutna och att jag äntligen är redo för framtiden.

Jag har med sattit upp dagar för rökavärjning, peter sa till mig när vi pratade för ett tag sen att det tar ungefär 27 dar att vänja sig vid något, så om jag nu tar en cigg vid speciella tider varje dag i 27 dar så kommer det sättas in som en vana, fast jag ska ta sju dar i taget, och sedan minska med en cigg för varje vecka och sen efter 27 dar, ska jag försöka vara öppe i 2 cigg om dagen och sen ska jag hålla det i 27 dar och sen får jag se om det blir längre en så eller om jag slutar helt.

Det ska bli spännande, det kommer bli väldigt tufft, mitt tålamod kommer återigen prövas, hehe, ja kul ska det bli om jag lyckas. ska försöka tänka på hur mkt pengar som jag kommer kunna lägga undan när jag e helt rökfri, 700- 900 kr mer i månaden skulle jue inte sitta helt fel :)

Från och med i morn ska jag börja, ska röka en runt 08.00, 11.00, 13.00, 16.00, 19.00 och 22.00 ja jag kommer kanske inte röka exakta dem tiderna men runt dem tiderna ska jag försöka hålla mig till. . .

detta ska jag hålla på med i 7dar framåt sen kommer jag minska med en för varje vecka som går til jag uppnåt 27 dar . . . Sen börjar jag på ny kula.

Ja så mkt mer om denna dag har jag inte och säga.

God natt på er allesamamns.

Ciao bell :P

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0