Ännu mer denna dag hehe :)

Jajjemen, mera, mera och mera ord kommer ur mig hela tiden, ibland ointressant ibland ikke intressant, har väl roll lite vad man om att läsa om. . .

Hoppas ni min läsare gilar det jag skriver om, ska försöka hitta lite samtals ämnen, har ju mkt nu kretsat runt mig, mitt mående, mina mål, min tillgångvägesättning osv osv. . . iof är det vad min blogg är till för, det började som ett hjälpmedel för att få ur mig mina tankar funderingar osv osv, och sen tänkte jag att om jag kanske öppnar upp mig lite lite mer om hur jag "lyckas" så kanske denna blogg kan vara till hjälp för någon där ute :)

Ja tillbaka till tisdags kvällen dåra. . . Ja jag ahr tvättat, vilat, åkt till pappa ätit mat, sett wallander, pappa va även snäll och köpte mig en mangum glass och en choklad kaka :)

Och nu är jag hem kommen, har lagt i sista tvätten i torktummlaren, vikt lite tvätt, gjort i ordning sängen med fräscha och nytvättade lakan och påslakan, så i natt kommer jag sova gott :) hehe.

Ja och imorn då bär det av till skolan oavsett om jag är super trött eller ej, känenr att nu har jag fått vilat ut, uträtt lite här hemma och städningen hos pappa osv. . .

Jah  har inte så mkt mer att tillägga om denna dag.

Och imorn koooooommer det mer bilder :) spännande va ? ;) !

Sov så gott alla kära läsare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0