Vilken härlig dag det blev :)

Allt har gått väldigt bra idag, fick lite instruktioner för Eng A sen skulle jag gå igenom en cd men det gör jag imorn, fortsatte med ma B det gick lite trögt till en början slött å sånt, ska med ta lite hjälp av matte läraren när han kommer om det. Men sen gick det väldigt bra, påbtörjade en anann typ av ekvations räkning, det va lätt och kul en så länge iallafall, det va knappt att jag kunde sluta räkna. . .

Men gjorde det allafall och  gick på lunch det blev två cigg rökta och lite vila innan jag och min handledare på nuevo tog och begav oss ut i det fina vädret. . .  Vi hade kanon mysig och mkt prat, skönt, och vi kom fram till bra lösningar på vissa frågetecken så det känns med skönt sen va det dags för vib va skönt och kul och det gick snabbt. Vi ska ev börja vibba 1-2 ggr / vecka. . . :)

En början på lite träning iallafall, jag som har så svårt med att komma igång med den. . .

Men det blir nog ändringar på det snart , nu  när jag och hon på nuevo kommit fram till vissa saker och en del om planeringar ska göras så känns det lättande, sen så behöver jag inte tänka mer på att ta studielån, och nu imorn ska jag och psykologen pratas vid om ev avslutning eller fortsättning på nåt nytt, och när vi äntligen har fått pratas vid så e jag beskymmerlös igen :)

Och då e steg 1 klart, steg två blir att sköta mig veckan ut med studierna, rutinerna och tiderna och veckan där på. och den vecka ska jag med få in minst tre promenader helst en varje dag, en eftermiddag ute i solen och få färg, sen äta ordentligt, samt hålla mig rökfri dem timmar jag e i skolan. . .

Så nästa vecka blir att göra. . . Tänker inte skjuta på nåt nu. . .

Och steg 2 e med att plugga 1h ma B och 1h eng a under mina två veckors ledighet. som e v.27-28. . .

Sen rullar allt på somvanligt v 29 och vecka 30 har jag satt upp som mål att göra ma-prov på första kap. . .

Det känns riiiiiiiiktigt bra detta. äntligen, deppigheten e borta, motivationen har kommit tillbaka och det e helt och hållet psykologens förtjänst, jag har samlat tankarna uträttat det jag ska denna vecka som har med studielån att göra och det blir inget med det, tankar kring fortsätt behandling eller ej har väckt hos mig och det kommer nog tillfördel för min psykolog . . .

och imorn så fattar hon och jag ett beslut och då e det problemet ur världen. så tankar, deprission , ilska m,m e borta från min värld ett tag fram över förhoppningsvis. . .

Denna kväll blir lugn ska ta mig en dusch sen bara softa framför tv.en eller datorn :)

Ha en bra kväll allesammans.

Återkommer ev med mera. . . .

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0