Ut i solen idag med :)

Det blev en morgon jag inte räknat med, för jag gick och la mig runt halv tio och somnade på studs, och sov hela natten lång, men ändå kom jag inte upp imorse va kanon trött.

Så jag sov vidare till halv 11 va fortfarande trött men tvingade mig upp såg lite på våra bästa år och nu e man någorlunda pigg, men allt känns jobbigt, och slött idag, vill bara ut i solen och ligga och steka mig, inte tänka på nåt annat en att få njuta lite av solen, värmen , somrig lukt och trevlig sällskap. . .

Jag känner att jag behöver det. . . Det som känns jobbigt e tankarna framåt och dels så känns det som jag håller på att utvecklas så mkt på det personliga stadiet att jag längre inte känner igen mig själv, mina tankar och prestation. . .

Det e svår känsla att förklara, hur ska jag förklara, det känns nästa så här att man stor mellan det förflutna och framtiden, man stor mittemellan allt, och man försöker blanda lite , man e nästa lite rädd för hur allt ska gå för sig.

Vem kommer jag bli, vilka vederingar kommer jag ha, hur kommer jag jobba mig vidare uppåt, samtidigt så ser jag mig själv att jag kommer nog bara lyckas i omgångar, inte riktigt fullt ut och dagligen. . . Men ja jag ska försöka att inte tänka så mkt på det nu, nu ska det solas och njutas av värme, sol och trevlig sällskap :)

Ha det gött alla läsare och vänner !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0