Uppe med tuppen idag :)

Vaknade runt halv 7 idag, har tagit mig en kopp kaffe och cigg och legat en extra stund i sänge. . .

Det e blå himmel , sol och väldigt varmt för att vara morgon, det har nu varit så kligt både morgon och kvällar men denna morgon va skön och behaglig. :)

Idag blir det att gå till framsteg, plugga ma fra mtill 12 eller 13 taget sen ner till nuevo , ja har min handledare ska gå vibba, ska bli riktigt kul sen får vi se vad vi hittar på mera. . . Eller så blir det att gå hem. . .

Hem och kolla igenom lite planeringar, ev planera upp  en ny planering för pluggandet. . .

Ja så det blir en dag utav dena dag med :) och kommer nog somna lika gott som jag gjorde igår, och det e så skönt att fått sova uuuuuuut, eller vad man ska säga, har sovit lugnt och harmoniskt, det känns i hela kroppen, sen mig ladda och energisk och motiverad och på G. . .

E nu på väg någonstans känner jag. . .

yaaay ! :D

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0