Sooova dags snart då.

Hej på er allesammans, e helt slut efter denna dag, känns skönt, har varit igång nu varje dag denna vecka, as härligt, men humöret har ännu inte blivit återställt men försöker inte tänka så mkt på det utan leva ut lite så kanske det blir bättre med tiden. . .

Känns som det inte spelar så stor roll vad jag gör just nu men i slutändan kanske det gör det. Är jag nu ute och roar mig, sköter skolan ev lite promenader och sånt kanske psyket blir bättre med tiden, ska försöka ha tålamod denna gång och låta allt ta sin lilla tid.

Ha myst framför tv:en denna kväll med glass och lejon choklad, och nu blir det att sova av. . .

Känns som jag kommer sova länge imorn. . . Hoppas att solen skinner lite under dagen så att man kan gå til vilsta och sola lite till :) ska dock gå själv men har ett hämte som jag fick av nuevo som jag tänkte ta med mig å läsa.

God natt på er alla.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0