Soliga kväller. . .

Det e en riktigt skön sommarkväll ikväll, och grannen sitter med en vän på hans balkong och lyssnar på musik, dem tar säkert en öl med. saknar den tiden då man gjorde det ofta :) va mysigt och kul. . .

A pro på öl så glömde mamma kvar två öl sist hon va hos mig, och idag blev jag så sugen att jag utan att riktigt tänkte mig för tog och öppna en hällde upp den i ett glas och drack tre klunkar men ikke mer, smakade inge gott och det kändes väldigt fel för mig. . . så jag hällde ut ölen och har itne tänkt så mkt mer på det, visst det va dumt och det va en väldigt risk, men jag klarade mig som tur e , det tyder med på att även om saknaden efter att dricka lite då och då finns där så vill inte kroppen ha de i sig. . . Så nu kommer jag nog inte alls prova dricka och säkert heller inte tänka så mkt mer på det även om suget kommer eller ej, för kroppen vill inte, och det e väldigt bra faktiskt och skönt att veta att jag kommit så långt. . .

Jag e rätt trött nu faktiskt. tror jag ska lägga mig och piggnar jag till så kan jag jue alltid sätta på tv:en. . .

Men säger godnatt och adjö för denna dag :)

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0