Solig söndags kväll här i . . .

E.tuna, jag har nyss sett på fars men den va inge höjdare, den va inte alls bra faktiskt. . . Lite små mysig i mellan åt . . . men inge mer, den va inte alls så rolig som jag trodde den skulle vara. . .

Och ryktet om morgan finns fortfarande inte tillgänglig att hyra, får ta den imorn. på väg hem från stranden. . .

för det blir en visit där imorn med efter skolan, går bara till tolv, så ska sola imorn, på tisdag och på fredag, sen ev sola med daniel i gbg på lördag, få se men sen efter nästa helg blir det nog mkt mindre  sola för min del, men innan dess har jag nog fått tillräckligt med färg för att vara nöjd :)

Jag tror det kommer gå någon krim på 4:an ikväll så det blir väl ev att se på det :) fram till 22 sen kommer jag slockana som en sock känns det som e väldigt trött redan nu. . .

Och läget med mig, det e fortfarande bra, har varit lite si så där ett tag under dagen, men för det mesta så har det varit bra idag. känns skönt att få känns lite glädje inom sig.

Ja det finns inte så mtk mer för mig att säga om denna dag, mer en att den har varit bra , lite neråt, sen upåt och glada miner stort sätt igenom hela dagen .

Ha en bra kväll. . .

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0