Orolig i kroppen. . .

Och så försvann allt jag skrivit :( hatar när det händer. Kände mig bä:) ttre när jag vaknade idag, så har kört på nu med att diska , städa sett lite på tv (våra bästa år såklart )

Och det fanns ingen tvätttid idag, så det får bli på torsdag kl 16 :)

Och nu e jag helt slut, och orolig i kroppen, tänker inte gå in på varför och vem det gäller . . .

För vill vara stark i denna fråga, och inte tror en massa. . . Kan bara inte prata om det öppet så för att få ur mig min oro så skriver jag lite lite om det här. . .

Tänker egentligen inte göra nåt åt saken , bara hålla det för mig själv och sen hur det går med oron när det väl gäller och se hur det kommer att sluta. . .

Ska försöka vara lugn och tänka realistiskt. ifall min oro kommer stämma. . . Så innan jag vet det blir det att hålla god min och bara se vad som händer och sker. . . Tänker inte bygga upp några förväntningar inga mål ingenting, först jag vet att min tillit till denna person räcker. . .

Ne nu ska jag ta och vila mig lite till. . .

Ha en bra dag allesammans.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0