Nu är mys stunden inne. . .

Nu har jag gjort allt som skulle gjorts idag, och väldigt nöjd e jag, känner mig även väldigt glad och uppåt , känns som en vandning på allt sker :)

Har nu bara tvätten att springa ner till under kvällen annars är det mys framför datorn med gottie sen duscha se på talang och sova. . .

Och hoppas vädret håller i sig, ska till med store syster imorn tills på söndag, och vill så gärna sola mig brun nu, så jag hoppas innerligt att det blir stekande varmt, så jag och syrran och ligga och steka oss på hennes trädgård, älskar att sola ute i någons trädgård, e så skönt att få bara vara ensamma osv. . . Sen till kvällen blir det att grilla av, och om vädret i fint söndag också så blir det sola av dela söndagen för mig med :)

Jag har även idag börjat pratat lite mer med en nära gammal vän sen tonåren, kul att vi fått kontakten igen. . . :)

Ha de fint så länge så återkommer jag senare. . .

Soliga kramar.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0