Något nere idag med. . .

Ja kvällen slutade inte så väl igår, tänker inte gå in närmare på det, det hör till en något privat del i mitt liv. . .

Allt kan man inte bara häva ut sig jue. . .

Och idag när jag vaknade va jag inte alls pigg på nåt.
Men tvingade mig iväg till psykologen, för jag vet att det kan bara bli bättre efter att samtalat med henne.

Och som alltid känner jag mig litte lugnare och på något bättre humör, hoppas det håller i sig. Vi bestämde med att under en tid träffas lite oftare + ta antabus lite oftare nu igen. . . under en tid tills det blivit något stabilare i mitt liv.

Ja jag e väl inte helt nere på botten, men halvägs ner, så nu blir det återigen att klättra sig upp, men som min psykolog sa så kommer jag klara det galant och att jag snart e uppe på bena igen, bara en sådan sa stärker ens vilja, att höra utifrån att någon tror på mig , vet vilka framsteg jag göra, en som påminner mig om dem osv. bara en sådan simpel grej får en att tro lite mer på sig själv. . .

Jag vet allvarligt talat itne vad jag skulle göra utan henne, hon är en väldigt viktigt del i mitt liv och min framgång, det kommer hon alltid att vara. . .

När man själv kompilcerar allt är det skönt att ha henne vid sin sida som ger mig vertyg och pratar om mina problem utifrån en annan vinkel. . .

Men ja jag mår kanske lite bättre men känner att det inte e någon idé att gå till skolan nu, blir att gå ditt och vända i prencip. så det blir en hemma dag, en bra sådan tror jag , känner mig taggad att planera upp en förändring , rutiner igen osv. . . Känner bli klar i huvudet efter att samtalat med psykologen som alltid, det är en bra plats att rensa sina tankar och känlsor, ofta behöver man bara få sätta ord på dem utan tjurigheter och annat bara få ur sig sina tankar och sen inge mer. . .

Ja det va väl allt hittils.

Ha en bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0