Ja, man kan inte lite på väderleken. . .

Det skulle jue vara stårlande sol idag jue och 25-30 grader varmt, varmt det kanske det e men va fan e solen. . .

Bara dim sol som jag kallar det. . . Detta föstörde hela min dag, eller planerna för dagen. . . Dels så blev det inge plugg demma förmiddag, gick först till nuevo och satt där och lyssnade på handledare, e behagligt att sitta och lyssna på henne tycker jag :) sen fick jag meddelande om att komma och ta medicin kl 11 så då satt jag en extra halv timme på nuevo sen upp och meddela dem på framsteg. . .

Väl hemma nu, och alla sysslor för denna dag e gjorda , funderar nu på att ev hyra en film. . . ev plugga lite senare ikväll. . .

Få se vad som händer.

Ha en bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0