Idag är det mesta tugnt.

Idag känner jag mig lite nedstämd, Men tog mig till framsteget efter det väldigt korta mötet med psykologen, det sas inte alls mkt, men ett avslut kom vi fram till att det ej ska bli av just nu, det blir att ses om en månad igen och då ska vi väl prata lite mer om den närmaste framtiden.

Mer en så sas det inte, så ja det känns väl lite så där nu efteråt, men ska försöka att inte tänka så mkt på det utan försöka landa lite som min handledare på nuevo sa igår. . . Så ska ta till mig det och försöka bara vara lite i min process och ligga lite lågt.

Det blir snart att köra igång med matten, men kör nog bara fram till lunch, känner ingen ork till emr denna dag, e med nu redan hungrig, så vill hem och äta. . .

Blir bättre sen när jag får lite pengar. . . till nästa vecka då kan jag iallafall gå ner på stan och äta lite :) !

Ne nu ska jag ta en rök sen sätta igång med ma B

Kram

Emelie L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0