Härliga sommardag :)

Hej, det blev en sovar ut dag plus en trip till vilsta för att steka sig med moster . . .

Det va jobbig att ta sig ditt men iväg kom jag, ut i det soliga fina varma vädret, till stranden och när jag väl va framme så va det så himla skönt att bara lägga sig och veta att man kommer ligga och njuta så här några timmar :)

Kom sen hem till halv 5 hade med fått pengar denna dag hade inte äknat med det så det blev en glad nyhet, så jag betalade in alla räkningar och sen den sista dras det pengar till lånet jag har. . . skönt att vara klar med det nu :)

Sen gick jag och köpte mig en kyckligrulle, cola, glass och lejon choklad som jag ska mumsa ikväll , förhoppningsvis till en film om det går nån på tv ska kolla det strax :)

Efter maten blev det att duscha sen diska och små städa upp lite, och nu e jag klar med allt för dagen , det känns jävigt gött, förutom att jag inte orkade upp till skolan, , , men det blir hård pluggning nästa vecka, ev ute i solen mån och tis, få se . . . ev täckte jag gå i skolan till tre varje dag, men få se men ska sköta dem ordinare timmarna iallafall. . .

E iallafall stolt över mig denna vecka fast det har varit väldigt surt allt så har jag varit i skolan, pluggat, gjort sista eng provet fått betyg i hela grundläggande eng. . . plus gjort lite annat . . .

Så jag e faktiskt nöjd över denna vecka, den har gått väldigt fort med . . .

Så denna dag plus helgdagarna ser jag som min egna lilla semester och jag hoppas att solen skinner varje dag så jag kan vara ute och njuta av solen och få färg sen e jag nöjd för denna sommaren :)

Ja ne det finns nog inte så mkt mer att skriva om denna dag för tillfälligt. . .

Återkommer senare ev.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0