Gud så skönt det e att vara hemma :)

Kom hem för en stund , va i skolan från halv tio till halv tre :) pratat ut om en massa problem gjort engelska prov, men hann inte få tag på min psykolog :( men hon ringer nog tidigt imorn innan jag hinner komma iväg, hoppas så jag kan gå tankfri en dag. . .

Imorn börjar allvaret nummer två. . . E nu klar för nivå två i pluggandet, har redan börjat med ma b och imorn ska jag få all material som tillhör eng A :) Känns riktigt skönt att vara här där jag e nu. . .

Det e nu som jag ska ge järnet, och det ska jag, ska verkligen gå inför detta nu, , , Känner mig så tillräckligt stark för det, att jag känner att detta kommer bli bra betyg i både ma och eng. :)

Min lösning på att bli självständigt ekonomiskt verka kunna dröja, har fått tips och råd med att avstå denna ideé så ska prata med min psykolog om det + en på nuevo imorn om det sen en studievägledare. . . Sen efter det kommer jag ta ett beslut. . .Återkommer mer om detta senare. . .

Snart ska jag äta lite, sen duscha och sen bara ta det lugnt det har varit en tuff dag i de mentala. . . Men imorn känns det som en lite vändning i allt kommer ske :)

Ha de fint så länge alla kära läsare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0