Grå och trist dag. . .

Fast det gör inte mig någe, för ska vara på nuevo/framsteget fram tills tre, men dumma jag glömde ta med mig plånboken, så det blir ingen lunch för min del, så det blir ev fram tills 14, e jag allt för hungrig så går jag hem till tolv, få se. . .

Va riktigt trött imorse, har varit det varenda dag nu denna vecka, men det e nog för kroppen inte riktigt e van, har ju slöat till det runt två månader nu, så nu blir man helt färdig efter varje dag och väldigt trött. . .

Men snälla daniel han tänker på mig och ringer mig, blir väldigt peppad av att gå upp då faktiskt :) tack min underbara älskling . . .

Sitter nu på nuevo och väntar på att vi ska köra igång, idag ska vi prata om ledarskap, väldigt intressant ska det bli, ska ju nån gång i livet bli ledare över mitt egna företag, så jag ska anteckna under föreläsning , för det enågot jag kommer kunna använda mig av senare i livet :)

Efter det blir det att gå upp till framsteget och plugga matte, sen får vi se hur hungrig jage , blir det så att jag går hem så ska jag ändå plugga eng fram 13 till 15 :) det blir mer att gå igenom allt, kolla vad cd har att erbjuda som jag fick med, och sen planera upp lite plugg tid för eng, det blir nog det idag. . .

Det va allt så länge.

Återkommer senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0