Good morning allesammans.

Idag är det en ny solig och härlig dag som jag ej kan njuta av. . . E fortfarande tok förskyld, men smärtan i kroppen har gått över något, så imorn blir det nog att traska till skolan om det känns bättre senare ikväll.

Det blir att ligga i sängen hela dagen, ska med försöka orka med att diska och röja upp lite i köket och sen om det finns en tvätt tid så ska jag tvätta det sista som jag ej hann i söndags.

Det e bara en maskin så det e inte så farligt. ska med snart se på våra bästa år. . . Sen har jag en lång och tråkig dag framför mig. . . :(

Ja de finns nog inte så mkt mer att berätta faktiskt.

Återkommer senare under dagen.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0