Då vad det midsommar här igen. . .

Och inga direkta planer har jag, det va längesen man gjorde nåt denna dag.

Det blir lugnt, middag med pappsen och film, sen såg jag att det går lite bra filmer på tv ikväll så det blir glass och film senare ikväll :)

Den dumma känsla sitter kvar en, det kommer den väl ifo göra länge så det e lika bra jag slutar älta det, men det jag ville säga e att den försvann för ett tag sen, la mig i sängen och mådde jätte dåligt, beslutade mig sen att gå upp göra mig lite fin för dagen, ner till affären och handlade och nu hem, och nu e den lite smått tillbaka igen. . .

Men vad ska man göra har ännu inga verktyg för att motarbeta den jag får lära mig att ha den udner en tid, tills jag kommer underfund hur jag ska kunna motarbeta eller bearbeta den. . .

Det e in tid kvar tills jag ska iväg, vet inte riktigt vad jag ska göra tills det e dags att gå utanför dörrn igen. . . funderar på lite vila, ev tänka lite på allt. . . Jag kan inte riktigt slå mig fri från tankarna och känslorna vill så gärna komma på någon realevant lösning/tankesätt.

Trevlig midsommar allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0