Började dåligt . . .

Ja, denna morgon försov jag mig rejält, vaknade kvart över tio. Jag förstår inte vad alla rutiner och den ansvartagande Emelie har tagit vägen, hon är som bortblåst.

Men efter igår så känns det som om jag e på väg uppåt igen. . . Fast jag nu försov mig så ska jag gå till framsteget ska vara där runt 13 tiden till 15, göra det slutgiltiga provet få ett beslut för det slutgiltiga betyget, fortsätta med matte b sen hemåt. vet inte om jag nu innan jag ska gå kommer hinna med lite planering. tror det har ändå allt rätt klart i huvudet. om inte så ialalfall påbörja och fortsätta när jag kommer hem. ska med klämma in lite planering kring månads budgeten och lite smått och gott. . .

Denna dag kommer  bli bra känns det som, visseligen så e jag helt slut och trött och har ingen lust men ska tvinga mig själv så jag får lite ordning på mitt liv igen. . .

Ja det va väl allt så länge. återkommer senare under dagen med mer smaskiga skvaller om mit någorlunda rika liv :P hehe.

Ha en bra dag ute i solen. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0