Bad , bad , bad och bad day. . .

Hej, ja denna dag e en riktigt bad day. och jag blir så trött på mig själv, har verkligen ingen kraft till nåt. . .

Jag måste verkligen skärpa mig. Hoppas allt går vägen nästa vecka och vecka därpå så att jag kan njuta av min semester. det kommer även bli lite extra plugg under den, för att komma ikapp lite , för har ju missat nu igen i min såkallade egna planering.

Den är tuff det vet jag, men jag känner att jag måste vara tuff för mig själv, för detta e ingenting emot ett vanlig jobbar liv, det krävs mkt mer ansvar och planering och tålamod.

Det som jag verkligen inte har, emellanåt ja visst men det räcker aldrig hela vägen ut, utan bara vissa stunder här och där. 

Och sen som Daniel sa igår och samma många andra med för den delen har sagt till mig , att tänk inte för mkt , gör inte saker större en vad dem är, det e lättare sagt en gjort, men dem alla har rätt, det e mitt problem, måste hålla igång i lagom takt hela tiden för att slippa dessa stunder med för mkt tänkande.

Det har ju gått det vet jag dem första månaderna av detta år har jag lyckas med det, hålla ett bra tempo sysselsätta mig dagligen, jag tänkte aldrig, inte ens innan jag somnade , jag bara somnade, gick upp och gjorde de som stod på planeringen, det fungerade så himla bra. . .

Så jag är väl heller inte rädd att mitt liv ska sluta här och nu, jag vet att jag kan komma tillbaka till det stadiet, men som sagt det kommer krävas mkt av mig, mkt kraft och tålamod, det som jag ej har inom mig just nu, men jag vet också att om jag tvingar mig till saker och ting under en tid så kommer allt gå vägen. . .

Denna vecka känns det meningslöst att påbörja nåt, ska på söndag att sätta mig ner med en realistisk planering utifrån mitt måeende för dem kommande veckorna.

Emelie ska komma tillbaka till det normala igen. . .

Läntar sååå !

Det va nog allt så länge.

Ha en bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0