Är helt slut efter denna helg :)

Denna helg har varit fantastisk skön, igår låg jag och syster yster ute i hennes trädgård och brände oss, va jätte härligt låg flera timmar och barnlediga med :)

Och denna dag upp tidigt, iväg in till stan och såg på pettsson och findus, va lite kul sen traskade vi runt lite i stadsparken i hettande sol. sen till donken med en vän till syster och hennes barn och man. . .

Sen bar vi hemåt mormor och hennes gubbe kom ganska så tätt inpå när vi kom hem, blev att sola lite lite till sen pallade jag fan inte mer. . . Ska låta brännan lägga sig lite nu och sen ta och sola lite senare i veckan om vädret tillåter det :) Och sen en annan tråkig sak , jag glömde mobilen och nyklarna hos henne, men pappa så snäll som han är erbjöds sig att vi kunde hämta dem efter han slutat jobbet så imorn har jag telen igen :)

Ja ne det va nog allt för denna dag och helg. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0