11 timmars sömn. . .

Fast känner jag inte riktigt så utvilad en då, men det e iallafall den första natten denna vecka som jag sovit ganska så lugnt, annars har det varit väldigt konstiga drömmar som jag vaknat upp av och kallsvettas.

Det blir en lugn dag idag, vet inte alls vad jag ska göra faktiskt. Ingen som helst aning.

Jag brukar iallafall ha nåt i hemet och göra. men denna dag finns det inte så mkt att göra som tar litetid, ev diska men det e inte så mkt, skulle kunna kolla om det finns tvätt tid, eftersom jag glömde bort tvätttiden förra veckan.

Skulle med kunna ta mig en promenad, men lusten är 50%.

Jag längtar bara tills imorn, att få köra igång , börja om från början, göra ett jätte klic i min personliga process, jag kommer lyckas, känner det. Och jag ser fram emot det väldigt mkt, Få nu bara hoppas att ledigheten inte sabbar , har rätt svårt med ledigheter i nu läget, känner mig inte alls redo för ledighet, känns som det kommer ev förstöra i mina rutiner som jag denna vecka kommer bygga upp. 

Men vill samtidigt, få lite tid med Daniel också. Svårt dilemma. . . 

Det va väl allt hittils för mig. 

Återkommer senare. 

Kram 

Emelie L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0