Vuxen varning :)

När jag gick med i tuna projektet så tog vi upp det, att när man börjar bli vuxen, har sina rutiner i vardagen osv, så tar man oftast ut sin vila under helgen, och sen kör man på bra mån, tis och ons, sen vänder orken och engerin neråt och man blir tröttare onsdag , torsd och sen fredag och då e det helg och då tar man ut sin vila.

E man yngre så börjar man festa ons, fre och lörd eller gör nåt annat kul, och sen tar man ut sin vila sön, mån och tisdag och sen e man igång på fysiskt och psysiskt.

Det va har varit så nu förra veckan och denna vecka att jag varit mkt piggare mån, tis och sen blivit trött och seg på ons kväll

Denna vecka e det med så, börjar nu känna mig trött och orklös, men ska kämpa mig igenom hela veckan, men imorn blir det nog lite lugnare en dem andra dagarna, vila, tvätta och sen ta en eller två promenader.

Det blev stranden idag en stund för sen fick jag en jävla mensvärk mitt i allt så jag gick hem efter en timme, sen lagom halvvägs hem så går det över såklart, blev sen en lugn kväll hemma, har möblerat, diskat, ätit, duschat och sett på lite tv . . .

E nu tok trött så det blev att sussa snart. . .

Sussa gott , gott folk :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0