Vilar dag för min del . . .

Jag va somvanligt väldigt trött denna morgon, och daniel ringde och väkte mig somvanligt :)

Men denna dag fungerade det bara inte att gå utanför dörren, men jag gjorde som jag alltid gör, fixar mig städar upp och donar, men det piggnade jag inte heller till av.

Men jag gick inte och la mig, utan försatte med repitition av föreläsningen vi hade igår, när jag väl va klar med den, kändes allt lite lite bättre, så jag tänkte, jag går så att jag e där till ett.

Jag såg på våra bästa år. och sen föll jag i en lite depp svacka. jag blev plötsligt väldigt trött magen började hålla på , gick på toa tre ggr på en halvtimme. jag åt men det hjälpte heller inte.

Allt kändes väldigt värdelöst igen . . . Sen somnade jag in och vaknade 16.40. Ingen idé att stressa iväg till vibben, så det har inte blit nåt gjort idag, och ja visst så känns det, det känns tugnt och jobbigt och tomt att itne har varit iväg.

Men för att inte älta det så tog jag mig tid att planera upp hur jag ska påbörja nya kursen Eng A, så jag gick igenom allt en gång till och skrev upp vad jag exakt ska göra imorn. Det kommer bli en bra påbörjan och det behövs nu innan semestern dra igång, måste har en ordentlig början som jag kan fortsätta att bygga på så när jag e kalr med allt jag ska göra imorn så blir det att göra upp en mer grundlig planering för fortsatt plugg över semestern.

Nu är jag fit for fight igen, ja visst går det upp och ner allt, men det är det här struktur , ordning , och en planering måste göras innan jag kan prestera, och det va nog det som gjorde mig trött och att jag hade olust osv osv.

Planering och struktur är väldigt viktigt för mig, och det måste jag tänka på, och vara mer duktig att göra planeringar direkt i god tid som jag kan spona i fundera i landa i göra om skjusteringar om det skulle behövas.

Ska verkligen ha detta i åtanke, för jag tror att dessa trötta dagar och  deppighet mkt möjligt kan bero på att jag har börjat slarvat ordentligt med mina planeringar. Jag tror jag ev. har hittat ena vertyget till ev. bättre mående udner längre tid. Vi får väl se.

Jag har varit och handlat för en stund sen, idag blir det fläsk kotletter, färsk potatis, gräddfil och gröslök.

Har med inhandlat lite efterrätt. Franska chokald bakelser samt en choklad kaka.

Vet inte vad jag ska göra sen, diska upp och duscha, hoppas även att en bra film går ikväll som man kan somna till. Men det blir inte att se hela, måste försöka komma i säng till 22 senast, för att ha lättare att komm upp imorn, ska nämligen försöka gå hemifrån redan kl 08.00.

Det va allt så länge.

Återkommer senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0