Ullared i stora lass :P

Idag har det varit en riktigt härlig sommar dag här i gbg, och då ska man verkligen tar vara på en sådan dag, för det kommer inte in många sådana dagar iallafall inte när jag e här. . .

Så jag har varit en runda själv i området och promenerat lite, köt lite frukost till daniel och mig, kände mig verkligen hemma i detta området för en stund, folk hälsade och dem på bageriet va mkt mkt trevliga :)

Det kändes för en stund att man gick runt i en lite en by där alla känner alla, det va en mkt trevlig stämning ute och man kunde bara inte sluta le :)

Humöret tog jag med mig hem, då satte vi oss på balkongen och åt frukost, sen spelade daniel lite och jag tittade på , det gällde en liten stund sen bar det iväg ut och uträtta lite ärende sen tog vi en trip till ullared. . .

Det e första gången jag och daniel gör nåt ihop, nåt sånt, och vi hade riktigt trevligt tycker jag, vi har haft en väldigt mysiga och fin dag tillsammans.

Ha en bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0