Segis idag.

Idag e jag hemma hos daniel medan han jobbar lite extra, så idag har jag fått sovit , sett på våra bästa år, men nu blir det segt, har inte så mkt mer att göra mer en att sitta här innan och slö surfa , funderar på att snart ta mig en dusch och ev sen ta mig en liten promenad runt området.

Saknar daniel. och imorn blir det hemgång, ska bli tråkigt, men behöver det så att jag inte kommer ifrån pluggandet, det gick inte alls att plugga i bilden, dels lät det mkt och skakade så det gick inte alls å skriva så mkt därför åker jag hem en vecka tidigare, hade varit en annan sak om han varit ledig, men men, det e ju inte direkt sista gången vi kommer ses. . .

Ja ne, okrar inte skriva så mkt mer just nu. . .

Återkommer ev senare

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0