På väg hem :(

En stor ledsen min e det för min del just nu, det e riktigt tråkigt att åka hem, jag och daniel har klickat så bra denna vecka, vi har haft väldigt roligt ute på tu man hand, mysigt, lugnt och skönt det har varit en varierande "vecka" nästan en vecka.

Är så kär och galen i han just nu, allt har varit lite på lägre nivå några veckor nu innan jag kom til han, men nu har allt vänt och det gör ont i mig att lämna han nu :(. . .

Samtidigt ska det väl bli kul att köra igång, men vill kunna göra det med daniels närvaro. . . Kommer sakna honom så himla mkt.

Ha inte så mkt att skriva just nu det kokar i mig angående person.

Skriver mer sen vad detta handlar om. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0