Mycket har blivit uträtt idag, och mer därtill :)

Hej på er allesammans, idag e det onsdag, och det började inte så bra, försov mig kraftigt, vaknade halv 11 såg då på våra bästa år, soterade tvätt, gick ner och la i en maskin, gjorde mig i ordning för dagen, bild på min onsdags outfit kommer senare samt lite bilder från gbg :). . .

Har hinnit med att posta brev, shoppat och hämtat ut medicin, sitter nu och  väntar på pappa och samtal från syd, så att jag kan lämna in min medicin. . .

Pappa och jag ska snart åka iväg och handla och en massa nyttinytt (nyttigt) ska inhandlas, sen förbi mormor en sväng och hämta protein drinkar sen hem lägga i en ny tvätt och på vägen hem ev åka förbi syd och lämna den uthämtade medicinen. . .

Denna dag rullar på bra, I LIKE. . . hatar nu förtiden dessa slö timmar som oftast  kan dyka upp udner dagarna som går.

Men inte denna dag :), efter pappa och jag varit ute och flängt, så ska vi hem till han och se två avsnitt av en gamal serie, graven heter den :) vi ska ha de som vår grej på onsdagar, efter att vi handlat se två avsnitt av graven. . .

Ja det va min förmiddag och lite av eftermiddagen. . .

Återkommer senare med mer spännande ditaljer om dagen. . . :P

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0