Måndag & e ledig :)

Då va det en ny vecka igen, och börjar den med två lediga dagar, idag och imorn, sen kör jag igång på riktigt med pluggandet, vibbningen och allt som hör till det vardagliga livet. . .

Det ska bli skönt att köra igång igen, utveckla sig i eng och matte, få bra betyg förhoppningsvis, det ända jag nu väntar på är mitt körkort tillstånd som jag ej har fått men tror det kommer dennna vecka, det e det ända som fattas i mitt liv nu, körkort tillstånd, övningsköra och plugga teori samt klara körkortet, jag känner att jag kommer kunna leva länge på det klargjorda "projekt". . .

Det är en seg dag idag, men ska snart göra mig i ordning för dagen, se två avsnittav en gamal serie med daniel sen ta mig en liten promenad runt i området, få se sen vad som händer, det blir nog en lugn kväll framför tv.en och god mat :)

Det va allt så länge.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0