Hemkommen från gbg. . .

Kom hem igår, fan fick pang pris på tåg hem 300:- bara med x2000 och det tog bara två timmar härlig, til k.holm då vill säga sen 40 min hem med bil därifrån, men det va helt okey. . .

När jag kom hem så kollade jag upp tvätt tid, första gången det fanns en tid när man ville tvätta så jag hann med att tvätta två tvättar så nu har man alla sina kläder rena :) sen på tisdag ska jag tvätta påslakan och handdukar :)

Såg även på fotbollen igår, brons matchen, nu har man ju sett några matcher hos daniel och jag kommer fort in i saker så nu ville man jue inte missa denna match heller, och idag e det final :) ska se den med.

Mer om denna dag , ja jag ska väl snart dra mig till vilsta och sola, moster ska ditt snart med, sen kommer ev anso och hennes syster lite senare :)

Det kommer nog inte hända så mkt mer en så, sola, handla , laga mat diska duscha blogga och sen se fotbollen :)

Återkommer senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0